lördag 14 november 2009

Bodström får gärna flytta till USA

Bodström får gärna flytta till USA, vad jag har problem med (och de flesta med mig verkar det som) är att han tänker komma tillbaka sen.

Thomas Bodström försöker ju utöva alla yrken samtidigt, jag börjar mer och mer misstänka att han utöver alla sina andra yrken dessutom jobbar för Moderaterna. Han har ju sänkt Socialdemokraterna ända sen han tog jobbet som justitieminister och nu, just när M brottas med diverse kriser, inte minst deras jobbpolitik och rasist-moderaterna i Vellinge så försöker Bodström lägligt nog ta uppmärksamheten från detta genom att hävda att han ska kunna vara riksdagsman och minister samtidigt som han flyttar till USA. Man undrar vad han har för hållhake på Mona Sahlin eftersom hon envisas med att stödja honom.

AB AB AB AB SvD Ex DN

2 kommentarer:

John Olsson sa...

Man kan väl inte kalla ett antal månader i USA att "flytta till USA"? Jag emigrerade till USA med min familj 1968 och är fortfarande här. Det kallar jag flytta till USA.

But welcome to the USA Mr. Bodström!

Dani Scythe sa...

John:

Haha, så han är bara en wannabe-emigrant/immigrant tycker du? :D

Tja, man kan ju säga att någon flyttar ut på landet över sommaren, då ska man nog kunna säga att någon flyttar till USA ett halvår.

Tja, han skulle nog inte kunna ställa till med så mycket hos er, staten övervakar ju redan rätt mycket hos er (även om jag misstänker att det kan ha lättat en del sen senaste valet) och upphovsrättsindustrin har ju i princip fria händer.